29.9.05

Vi kaller ham bare AnulaibaR

Fjernbloggens mest rastløse altaværing fyller år i dag! Hurra for Ole! Hammerfestbloggerne gratulerer hjertelig og jublende. Iherdig referansevirksomhet gir oss ny innsikt i Olenavnets urkilde, og heretter vil vi kalle ham AnulaibaR. Av dagens lokale vær (øsregn og vakker høstsol i raske vekslinger) slutter vi at Ole (ok, det er vanskelig å kalle sinne venner noe annet enn det man alltid har kalt dem...) har oppført seg menneskelig i året som ligger bak ham. Det er betryggende.

7 kommentarer:

Glamourbibliotekaren sa...

Ole-dole-ungdomsskole! Grattis med dagen nok en gang fra åse!

John David Didriksen sa...

Gratulerer med dagen Ole! Godt å se at du holder deg i live til tross for stadig høyere alder.

Hilsen
John David
(tidligere medstudent fra HiO)

Ole David Østli sa...

Kjære landsmenn, og Mari spesielt, som bragte yndlingstemaet mitt på bane :-) Altså meg. Tusen hjertelig takk for oppmerksomheten. Nå ble jeg kledelig sjenert :-)

Tilgi meg at jeg ikke oppdaget dette innlegget før nå, jeg kunne jo ikke tenke at noen ville huske meg.

John David din rakkerfan!! Hvor er du nå da? Selv er jeg som vanlig feilplassert og insisterer som vanlig på at det er stedet som er feil, ikke jeg!

Skifter gjerne navn til Anulaibar hvis det gleder noen ...eller bare Ole for short.

Ole David Østli sa...

Eh.. Jeg var egentlig ferdig, bare én ting til:

Er det noen som har en jobb til meg?

John David Didriksen sa...

Jeg er i åndelig forstand samme sted som deg Ole, altså feilplassert på mitt hjemsted som det helt klart er noe galt med, siden jeg er perfekt. Jeg jobber på Åkrehamn vgs, noe som føles som en midlertidig løsning.

Anita Steigre sa...

AnulaibaR høres nå litt ut som Aylar, syns dere ikke?

Kanskje glamourbibliotekarmodell hadde vært noe, Ole? Siden du vil ha jobb, mener jeg...

Ole David Østli sa...

Jeg?? Modell?! Åh, nei, kjære Morgenblad. Jeg som kommer tomhendt hjem fra klesbutikkene hver gang jeg prøver å bøte på garderoben...