21.6.05

Storfint besøk (?)

Nokre dagar er meir absurde enn andre. Her står eg midt oppi ei lita (eskalerande...) krise på biblioteket. Plutseleg står det ein gjeng kjente folk der. Ordføraren har dregi med seg finansministeren og Høgre sin stortingsrepresentant til biblioteket! Eg vart litt småsveitt ja... Dei ville gjerne sjå russiskavdelinga og det amerikanske hjørnet. Det var eigentleg særs positivt - ikkje besøket i seg sjølv, men at ordføraren prioriterer biblioteket når ho vil presentere Sør-Varanger på sitt beste! Så eg er nøgd i dag, trass at eg berre ventar ei kraftig utskjelling frå Vadsø snart...

4 kommentarer:

Mari sa...

Hadde vi bare alle hatt en sånn ordfører! Finansministeren er i Hammerfest i dag, men tror du vi skal være forberedt på å se ham i biblioteket? Det ville overraske meg. Men du ble jo overrasket du og- du ga ham vel kaffe fra den fine automaten da, tenker jeg:)

Anita Steigre sa...

Kanskje vi kan lokke finansministeren med video-/konferanse-utstyret? (Trekk pusten, for et klønete ord!)

Hurra for Vidar ihvertfall, som tar besøket på strak arm. Enkelte er jo så glade i scenarier, og her er et: finansminister og annet fintfolk kommer til biblioteket og møter stengt dør. Tør vi håpe på at ordføreren melder sin ankomst neste gang? Eller er de bare vant til så god service i Sør-Varanger at de ikke trenger det?

Vidar sa...

Biblioteket er der for folket, og det gjeld vel finansministeren òg? Det var i og for seg rein flaks at eg ikkje var på Skogfoss då.

Og kaffien gløymde eg - eg vart vel litt for oppkava til det...

Vidar sa...

forresten, ei viktig presisering: den fortente overhøvlinga frå Vadsø har inkje med Foss å gjera :-)