18.5.05

Mary Ellen da!

Min heltinne, Mary Ellen Bates (batesinfo.com), sender meg trofaste søketips en gang i måneden, og hver gang de kommer inn i e-postprogrammet mitt, setter jeg meg litt ekstra godt til rette (så godt man kan i en kontorstol) og leser ivrig. Denne gang har hun tipset om Exalead og jo mer jeg leser, jo mer opprømt blir jeg; dette må da være Den Beste Søkemotoren Ever! Helt til Svakheten røpes (bare 1 - en - men dog) og den er at søkemotorbasen ikke er oppdatert i år. Hva skal vi med den da? Ellers ser den ordentlig lekker ut, og jeg gleder meg også over endelig å få muligheten til å trunkere (på ordentlig) i en søkemotor. Dette er heldigvis bare beta-versjon, så man kan jo håpe Exalead kommer seg ut i verden og får henta sider litt hyppigere enn sånn ca hvert halvår når den blir en alfaversjon. Men det ender vel med at Google kjøper de kule funksjonalitetene før den tid.

Ellers anbefaler jeg å følge med på tipsene til Mary Ellen. Hun er uansett morsom å lese.

Ingen kommentarer: