28.5.05

Att og fram er like langt - eller litt lenger

Jammen blåste det da vi skulle hjem fra Vadsø i går! Med det resultat at så godt som alle bibliotekene i fylket mandag våkner opp til nye sjefer: Vidars fly til Kirkenes var innstilt, så han overtar nå som sjef i Vardø. Trond kom ikke til Berlevåg, men flyet hoppet seg ned til Mehamn, der han heretter vil være kinosjef og drive bibliotek. Randi og jeg fløy likegodt forbi Hammerfest ("hallo, der nede!") og skal nå drive regionalt ABM-organ i Tromsø. Hvor bilen med sjefene fra Lebesby, Nordkapp og Gamvik havnet, kan vi bare spekulere i: Hvilken heldige kommune vinner tre nye sjefer på en gang?

4 kommentarer:

Vidar sa...

Eg veit ikkje heilt kor velkomen eg er i Vardø då, det verkar som om dei er allergiske mot bibliotekarutdanning der!

Anita Steigre sa...

Det gjestår å høre om Zyrtec hjalp mot treårig høgskole fra Oslo da du ankom Vardø. Fikk de kasta deg videre til Kirkenes?

Vidar sa...

Sant å seie: eg slapp unna Vardø. Eg fekk ein tur rundt fjorden og var faktisk heime 20 min. før rutetida! Bussen gjekk føre flyet skulle gått, slik at folk kom seg til Oslo. I grunnen var det litt flaks at eg hengde meg på Mari, Randi og Trond til flyplassen :-)

Anonym sa...

Vi var tre biblioteksjefer som kjørte bil frå Vadsø og til Nordkyn. På veg utover til kysten var vi innom det meste av butikkar. Fyrste stopp hadde vi i V. Jakobselv for å skaffe pluggar til bilen. Vi måtte jo ta ein Harry-tur til Njourgam for å handle kvota sidan vi var i nærleiken av grensa. Men, vi gav oss ikkje med det. Det var jo butikkar ved Tana Bru og. Etter all handlinga så starta turen over Ifjord-fjellet og den berykta riksveg 888. Du kan tru vi hadde det skøy på sommerdekk. Det var litt snø og slaps over fjella. Det gjekk heldigvis fint der vi svingte oss over fjellet. Det var bare å ta det rolig på dei verste partia. Eg syns at eg kunne skimte biblioteksjefen frå Berlevåg kom kjørende i drosja frå Mehamn i snøføyka over riksveg 888. Eg skjønte då at det måtte være fint å fly i Widerøe på Finnmarkskysten...d:-). Vi var vel nesten dei einaste sjefane som kom dit vi skulle på retur fra Vadsø.