27.5.05

Fest og moro

I Finnmarken meinte dei at bibliotekleiarmøtet i Vadsø desse dagane truleg vart ei trist forsamling. Journalisten som skreiv det burde vori invitert til gårsdagens samling på Sirkka-garden! Ikkje mange hengjehovud der nei...

Det som skjedde etterpå var kanskje likevel meir spesielt. Vidar og Mari fann nemleg kvarandre. OK, ikkje slik då - men vi fann ei sams interesse i songdansen! Det var få vadsøværingar ute og gjekk i går kveld, så massane gjekk glipp av Vidar og Mari som gjekk syngjande ned mot byen til tonar av Ormen Lange, Rolandskvadet, Fanitullen og Zinklar-visa. Eg veit vel ikkje om massane bør vera lei seg av den grunn.

Så no er det klart: Mari kjem sjølvsagt til Kirkenes 20.-24. juli for å vera med på Folkekulturfestivalen.

Og ikkje å gløyme: Mari har synt seg å vera ei kresen dame. Ein ung og relativt kjekk brumunddøl bad henne opp til dans med orda "dænser du? je er brumunddøl, har bodd her i ett år nå, trives godt. dænser du??" Mari dansa, men det var visst nok...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil bare få understreke at brumunddølen ikke var interessert i å danse folkedans, men mer en slags taktløs slepende vals. Nåja- på folkekulturfestivalen skulle det bli mye skikkelig dans, veit jeg!

Mari sa...

Forresten, angående det med festivalen: Jeg må spørre sjefen først, jeg har egentlig ikke ferie da...

Anita Steigre sa...

Vi får konsultere ferieplanen og legge godvilja til. Du tar vel evt. en biblioteksvar-vakt fra festivalen, sant?

Vidar sa...

Mesteparten av festivalen skjer fredag-sundag, så ein dag med avspasering er kanskje nok? ;-)

Mari sa...

Jeg kan være mobil Biblioteksvarer, dere har jo programmet i Kirkenes, så jeg kan vel chatte derfra!

Anita Steigre sa...

Avspasering på fredag skal vi ordne, Mari. Det blir folkekulturfestival på deg! Har man lovet, så har man lovet. Hvilket minner meg på bananer-i-pysjamas-Kirkenes-tur nærmere jul. Skal vi planlegge kostyme snart?

Anonym sa...

Vil bare i all patriotismes navn minne dere der nord, og aller mest Mari, om at
"Hæin kan godt vara spikjin og tynn som ei fjøl, men Ska det vara, ska det vara brummunddøl

Vidar sa...

Eg har store forventningar til banan-i-pysjamas-framsyninga på julebordet!