12.2.07

2.0-stafett?

Jeg blir aldri så 2.0 som når jeg egentlig skal gjøre noe annet... I dag skulle jeg egentlig forberede meg til et jobbmøte i morgen (det skal jeg fortsatt, så det blir desto seinere). Begynte med å lese siste nummer av Bibliotekaren, og fikk akutt trang til å legge alle bøkene mine inn på Librarything. Så det har jeg puslet med i dag. Dette kan selvfølgelig være et eksempel på noe som jeg synes er kjempegøy en liten stund, og så slutter å vedlikeholde - men for meg er det et poeng å vite hva det er, også. Kanskje flere bibliotekar i sivil vil prøve seg? Bli med! Her er bokhylla mi et stykke på vei.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint. her legger jeg inn en adresse som kanskje vil interessere bibliotekarer i sivil: http://www.bl.uk/iraqdiary.html
om vanskelighetene ved å drive bibliotek/arkiv-virksomhet i Bagdad. Hilsen en som beundrer dere Finnmarkbibliotekarer, men også har globale interesser

Ole David Østli sa...

Ojoj. Jeg er imponert over

1: At du har lagt inn nesten 100 bøker i dette biblioteket (hvis jeg skjønte det rett)

2: For en morsom og fin ting denne bokhylla er.