2.6.05

Finnmarksbibliotekaren anbefaler

Leikny i Vestfold sendte i forrige uke Baskår opp til Finnmark og satte igang noe som nå begynner å ligne på serien "Finnmarksbibliotekarer anbefaler bøker i Boktilsynet". Etter at jeg begynte, tok Hanne i Lebesby stafettpinnet (og gjorde en glimrende innsats!) og hun har nå sparket Boktilsynet videre til Gamvik og Merete. Vi gleder oss! Tune in på P2 onsdag kl. 1703 i neste uke. Eller sjekk nettradioen for å få med alle.

Merete: Lar du Herman bli her litt til før Boktilyset igjen havner i Oslo-gryta? Det er så lett å bli liggende i den og putre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er jo sjølvsagt at eg skal la stafettpinnen bli litt til på Finnmarka! Eg har berre å finne ein kandidat til å overta den. Eg får bruke denne strålande dagen på kysten til å finne det ut.

Anita Steigre sa...

Herlig, Merete! Herman var ikke helt fornøyd med at jeg ikke hadde en morsom historie til han, men nå er to gode servert!

Vi gleder oss til Ingunn i Hasvik skal anbefale neste bok :-)