3.5.05

"Oh, to be in England in the spring!"

...hvem sa det? Det stod iallfall malt på et rør på det litt skumle doet i kjelleren da jeg var liten. Og nå skal jeg få følge røret (vel, selve røret kom vel aldri til England, det ble sikkert bare malt over og forvandlet til et ganske vanlig og kjedelig rør av de som kjøpte huset etter oss. Det var forresten mer maling på veggene hos oss, Prend la vie! husker jeg at det stod et sted, men det fikk jeg jo heller ikke stort ut av), reiser til London i morgen og gleder meg masse. Mamma og jeg skal ha en deilig helg, vi skal til Kew Gardens og ellers rusle rundt og se på våren, gå i bokhandler, og drikke hvitvin. God helg!

4 kommentarer:

Anita Steigre sa...

Ja, nå ble jeg bare bittelittegranne misunnelig...

Jeg veit ikke hvem som sa "Oh, to be in England in the spring", men her er en
bokliste
du kan se på og kanskje ta med en av bøkene som reiselektyre?

Og i tilfelle du stikker inn Whittard kan jeg fortelle at hangover-teen faktisk lindrer ganske godt... God helg og god tur!

Husk å kjøpe hårbånd til meg!

Vidar sa...

Eg seier berre ein ting: BRUK EIN DAG I OXFORD!! Eg var der i desember, ein heilt utruleg stad.

Anita Steigre sa...

Ja! Oxford er bra, da kan man besøke Bodleian Library og en hel rekke med andre fine ting :-)

Vidar sa...

ja, og den beste bokhandlaren i England finst der - kåra tre år på rad! Som heidersmedlem i stuttidsminnelaget hugsar eg sjølvsagt ikkje kva han heiter...