27.4.06

Hilsen til gamle venner

Denne nettutstillingen var hyggelig: Secondhandstory har bilder av mange fortapte kosedyr som er funnet på loppemarked og Fretex, og etterlyser eierne deres. Noen har allerede meldt seg, og forteller historien om dyret. Jeg fant ingen av mine, enda jeg stort sett bodde i Tromsø (ser ut som alle dyrene er samlet der) i min beste kosedyralder. Men jeg sender en tanke til alle de gamle vennene jeg har gitt bort. Dårlig gjort? Jeg vet ikke. De som virkelig har betydd noe spesielt for meg, Storebamse og Frionor, har jeg fremdeles. Men jeg har hatt mange myke og sikkert snille dyr som likevel aldri har boret seg helt inn i hjertet mitt. Og noen som var viktige en stund, men som hadde et annet endelig mål. Håper de alle fant noen som var glade i dem til slutt!

Ingen kommentarer: